Sunday, September 28, 2014

NEW BLOG

Assalamualaikum,

Ada sesuatu telah berlaku kepada blog Nazqim Bookstore.  Ianya telah diremove oleh Google sebab saya tersalah klik masa nak upgrade blog.  Saya sudah hantar penjelasan, tapi tak tahulah diterima atau tidak.  Katanya akan ambil masa 3-5 hari untuk mereka ambil tindakan.  Harap-harap mereka release semula blog saya tu.
          Sementara menunggu keputusan Google tu, saya buat blog baru ni.  Yelah tengah free ni kan?  Harap sangat my existing readers dan customers akan jumpa blog ni.

Sesiapa yang hendak order novel Dedaun Hijau di Angin Lalu, karya Manaf Hamzah, bolehlah hubungi saya macam biasa di talian 019-7404567 atau 012-7727567.


Tajuk Novel:  DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU
Penulis:  MANAF HAMZAH
Harga termasuk pos:  RM45 (Semenanjung)
RM50 (Sabah dan Sarawak)

No comments:

Post a Comment